Wednesday, April 6, 2011

Sejarah Hidop Aku Pasal Guitar

Aku mula main gitar daripade aku darjah 3. Mase tu aq x reti main gitar tapi aq suroh jugak mak aku beli satu gitar kapok. Bile dah dapat gitar, mak aku hantar aku masok class guitar kat mane ntah ( x ingat ). Aku ingat lagi name cikgu yang ajar aku main gitar tu name die *SUHAIRI* tapi aku panggil die *ABG ERY* . Mase mule-mule maen gitar jari aku saket sangat, tapi sekejap je dalam 2 minggu pastu hilang. Aku belajar ngan Abg Ery tu dalam 4 bulan je kot, pastu aq berhenti.

Lepas berhenti dari class Abg Ery, aku belajar dengan kawan bapak aku yang masih memberi tunjuk ajar kat aku sampai sekarang. Aku panggil die *UNCLE MALEK*. Die la yang ajar aku maen gitar sampai kat hujung jari aku ni keras. Die ajar aku main gitar sampai sekarang. Aku selalu pergi jamming ngan die. Aku nak ucap kan ribuan terime kasih kat Uncle Malek sebab ajar aku maen guitar sampai aku ade band sekarang ni.

Band aku :
*STRANGER*

Name : Umar
Sebagai : Drummer
Umur : 28 tahun

........................

Name : Kamarul
Sebagai : Bass
Umur : 31 tahun

.........................

Name : Amirul
Sebagai : Guitar Cover
Umur : 18 tahun

.........................

Name : Aduka Ikmal (aku)
Sebagai : Guitar Lead Solo
Umur : 15 tahun (bongsu)

........................

No comments:

Post a Comment