Wednesday, April 27, 2011

-..-"


Perghh, saket la siot hati ni. Macam nak meletop je, tp aku tahan. Aku tau kau marah kat aku, care kau pandang aku hari tu memang nampak sangat kau marah kat aku. Tapi takpe, ape aku boleh buat ? dah memang macam tu care aku, aku tak nak jadi hipokrit. Ade mase aku jahat, ade mase aku nakal, ade mase aku biase, ade mase aku baek. Tapi yang baek tu jarang sangat ade dalam diri aku. Mungkin sebab Banyak sangat tekanan KOT.

Ye la, aku tau aku ni tak sebagos die tu haa. Tau tak ? bile aku nampak je muke kau, aku rase bersalah sangat.. aku yang ego, aku yang syok sendiri, aku yang amek tindakan ikot nafsu. Tapi aku tak dapat buang satu perasaan ni, dah lame aku cube buang tapi tak boleh. Tape nak buat kan ? biar lah perasaan ni keseorangan. Biar lah perasaan ni dilukai. Maybe ni semua balasan untok aku. Kenangan pahit ni takkan aku lupekan sampai aku mati suatu hari nanti. Ape pon yang terjadi, walaupon kau benci aku sangat-sangat.. Ingat lah, aku akan sentiase sayang kat kau dan sentiase menanti. Kalau ade ape2 kau nak aku tolong, dipersila kan.


Kau dah luke kan hati aku, sekarang aku menunggu untuk kau mengubati luka itu.

No comments:

Post a Comment